پارتیشن‌های شیشه‌ای از شیشه سکوریت با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و برای تقسیم فضای اداری، تجاری و مسکونی طراحی شده‌اند و در عین حال اجازه می‌دهند نور طبیعی آزادانه جریان یابد. این پارتیشن‌ها در اندازه‌ها، شکل‌ها و طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند تا نیازهای خاص هر فضای اداری را برآورده کنند. کارخانه تولید شیشه سکوریت ایمن جام فرد خدمات مشاوره، اندازه گیری، تولید، نصب، پشتیانی و خرید پارتیشن شیشه ای را به صورت کامل ارائه می دهیم.

یکی از جدیدترین گرایش ها در طراحی اداری استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای است. پارتیشن های شیشه ای به دلیل جذابیت زیبایی شناختی و کاربردی بودن به گزینه ای محبوب برای فضاهای اداری تبدیل شده اند.مشاورین ما به شما کمک می کنند تا بهترین انتخاب را بنا به بودجه و زمان داشته باشید می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

پارتیشن های شیشه ای دارای دو مدل است:

  1. متحرک
  2. ثابت

پارتیشن شیشه ای نیز به تک جداره و چند جداره تقسیم بندی می شوند.

 برای مشاوره رایگان یا اطلاع از جدیدترین قیمت ها با شماره ۰۹۱۲۲۳۷۹۳۳۴ تماس بگرید.

تلفن های  کارخانه: ۰۲۱۴۶۸۹۶۳۷۳
۰۲۱۴۶۸۹۶۳۶۱
۰۲۱۴۶۸۹۶۳۸۲
۰۲۱۴۶۸۹۶۳۶۱

لیست قیمت پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای از شیشه سکوریت با اندازه های ۱۰ میل است که برای حفظ امنیت و حریم خصوصی از انواع مختلف آن استفاده می شود. قیمت پارتیشن شیشه ای بستگی به میزان استفاده شیشه سکوریت دارد که در اینجا لیست قیمت متر مربع شیشه سکوریت برای پارتیشن های شیشه ای آورده می شود. انواع پارتیشن شیشه ما در سه طرح ایتالیایی،​کرتین وال و اقتصادی ارائه می شود. شما می توانید برای قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس ، ثابت و متحرک و تک جداره با مشاوران ما تماس بگرید. قیمت گذاری ما شامل هزینه شیشه، حمل، نصب و چسب و آبندی و رگلاژ است. ما از بهترین قیمت پارتیشن شیشه سکوریت ارائه می دهیم.